Media
Heineken flesjes in houten kist met ijs
Tekst

Heineken

Werving en employer branding voor Heineken 

  • Online arbeidsmarktcampagne voor Heineken  
  • Realisatie campagnewebsite met vacatures
  • Naamsbekendheid als aantrekkelijke werkgever
  • e-mail campagne
Tekst

Voor het werven van personeel zijn arbeidsmarktcampagnes een uitstekende manier om kandidaten aan te trekken. Met de juiste insteek kunnen de juiste kandidaten worden aangesproken op offline en online kanalen. Heineken vroeg ons om te helpen met het realiseren van de campagne website. De campagne en de website nodigt kandidaten uit om kennis te maken met Heineken via evenementen of om direct te solliciteren. React Online ontwikkelden ook de mailcampagne.  

Tekst

Vakmensen werven

De trotse geschiedenis van het familiebedrijf Heineken gaat ruim 150 jaar terug. Heineken heeft ruim 300 merken die zij in meer dan 190 landen afzet. Regelmatig komen we Heineken tegen in televisieseries en in films. De behoefte aan technische vakmensen blijft onverminderd om de hoge standaarden en wereldwijde vraag aan te kunnen. React Online realiseerde de campagne website en de e-mailcampagne in samenwerking met Sterk Merkregisseurs en recruitmentbureau Techsharks. 

Media
Heineken flesjes op de lopende band in de fabriek
Tekst

Arbeidsmarkt campagne

Arbeidsmarktcampagnes zijn strategische communicatie-initiatieven die worden ingezet om met als doel het aantrekken van nieuw talent. Ook is het vergroten van de naamsbekendheid als aantrekkelijke werkgever en het benadrukken van de unieke bedrijfscultuur en carrièremogelijkheden vaak belangrijk. De campagnes spreken vaak specifieke doelgroepen aan op basis van vaardigheden en expertise.  

Media
Schermafbeelding van arbeidsmarktcampagne website van Heineken
Linker kolom

Omnichannel

Arbeidsmarktcampagnes hebben een creatieve en gerichte benadering. We maken daarbij gebruik van verschillende media en platformen waaronder sociale media en campagne websites. Maar ook storytelling en  interactieve content kunnen we gebruiken.
Middelste kolom

KPI's

Het succes van arbeidsmarktcampagnes meten we met KPI’s, zoals het aantal sollicitaties en de kwaliteit van de kandidaten. Effectieve campagnes zijn niet alleen gericht op het invullen van huidige vacatures, maar ook op het opbouwen van een talentenpool voor toekomstige behoeften. 

Rechter kolom

Employer branding

Arbeidsmarktcampagnes kunnen ook zorgen voor het verhogen van de betrokkenheid van medewerkers door te laten zien dat de organisatie actief investeert in het aantrekken en behouden van talent. 

Toe aan een effectieve arbeidsmarkt campagne?

Wij vertellen je graag hoe we kunnen helpen met online werving en employer branding. Neem vrijblijvend contact op voor een afspraak.

Maak een afspraak bij React Online