Disney
Disney’s en GP Batteries co-branded campaign website voor WALL-E en Ice Age
- Co-branded campaign in het teken van WALL-E en Ice Age
- Vergroten merkbekendheid
- Stimuleren van verkoop
- Internationaal
WALL-E en Ice Age zijn succesvolle animatiefilms van Disney. GP Batteries zocht de samenwerking met Disney. GP Batteries is wereldwijd leverancier van electronica en batterijen. React Online ontwikkelde de internationale actie website vol interactieve beleving en de WALL-E en Ice Age prijsvraag.
Cross promotie
De promotie en marketing van een product in combinatie met televisie of film is een krachtige strategie om een breed publiek te bereiken. Dit type cross-promotion combineert popcultuur en de emotionele verbinding van kijkers met hun favoriete shows of films. Deze aanpak kan bijzonder effectief zijn als de kenmerken van het product goed aansluiten bij het filmthema en creëert een unieke waardepropositie voor het product en versterkt ook de merkbeleving.
WALL-E en Ice Age campaign website
De co-branded campaign websites van WALL-E en Ice Age draait om beleving. Hierbij speelt de prijsvraag van GP Batteries een centrale rol. Klanten kunnen via een code op blisters meedoen en veel WALL-E en Ice Age prijzen winnen. De websites bieden ook e-cards en andere leuke downloads. Door de naadloze integratie profiteren zowel het product als de film franchise.
Hoogste standaarden
Internationaal bereik
De WALL-E GP Batteries campagne werd gelanceerd in de EMEA regio (Europa, Middle-East and Africa). De websites zijn dan ook geschikt voor het Grieks, Hebreeuws en het Arabisch.
Wij vertellen je graag hoe we merkbeleving vergroten en verkoop stimuleren met online campagnes en digitale toepassingen. Neem vrijblijvend contact op voor een afspraak.