Het verhaal van React Online
React Online is ontstaan in het tumult van de dotcom crisis. De behoefte om relevante digitale oplossingen was meteen duidelijk. Technologie en creatie moesten al heel snel bij elkaar komen om het leven van mensen beter te maken. Zo maken we in opdracht van Philips het leven van kinderen die een MRI-scan ondergaan wereldwijd elke dag een beetje beter.
De iPhone
De komst van de iPhone in 2007 is een mijlpaal in de internet geschiedenis. De mobiele telefoon en apps kregen permanent hun plaats in ons leven. Content kreeg de hoofdrol. Ons eigen ontwikkelde CMS maakte in 2012 plaats voor open source Drupal. React Online heeft nu een prominente plaats in de Drupal gemeenschap.
Ledenbetrokkenheid
React Online bedacht in 2008 de Rabobank Clubkas campagne. De campagne transformeerde de wijze waarop je ledenbetrokkenheid realiseert. Rabobank haalde 5 miljoen stemmen met de campagne en veel hedendaagse ledencampagnes hebben sterke overeenkomsten met de Clubkas Campagne.
Onze naam
React Online benadrukt het vermogen om te reageren en te gedijen in een continue veranderend digitaal landschap.
Onze visie
React Online voorziet een wereld waarin de grens tussen mens en technologie vervaagt. Kunstmatige intelligentie of artificial intelligence (AI) is de nieuwe revolutie. Wie niet met AI werkt, loopt achter. AI, Voice en data gestuurde platformen worden belangrijke ingrediƫnten voor digitaal succes.
Samen grenzen verleggen?
Neem contact op en we denken graag vrijblijvend mee.