Strategiekaart
Een doordachte strategie is van essentieel belang voor het succes van een website of online platform. De strategiekaart is een nuttig instrument om de missie en visie van jouw organisatie te koppelen aan meetbare doelstellingen en je doelgroepen.
De Strategiekaart legt de relatie tussen doelgroepen, de organisatie achter de website en de website zelf. Zo kun je maximaal waarde creëren voor bezoekers en gebruikers van je website of online toepassing.
De juiste keuzes maken
Een strategiekaart biedt context en richtlijnen voor het maken van de juiste keuzes wanneer je een website of online platform realiseert. Keuzes die in lijn liggen met de doelstellingen van jouw als organisatie. En kunnen wij je daarbij helpen.
KPI's
De strategiekaart helpt met het definiëren van meetbare doelstellingen, of Key Perfomance Indicators (KPI's) die inzicht geven in het succes van de website. En hoe deze KPI's bijdragen aan het succes van de organisatie. Dit zorgt voor een gerichte aanpak bij het beheren en optimaliseren van de website. Zo kunnen we straks gaan meten of we de juiste keuzes hebben gemaakt en waar we kunnen verbeteren.
Doelgroepen
De strategiekaart biedt inzicht in de verschillende doelgroepen van jouw organisatie én die van je website of online platform. Het inzicht in hoe we deze doelgroepen effectief kunnen bereiken en kunnen betrekken is een essentiële voorwaarde voor succes.
Wanneer heb je een Strategiekaart nodig?
- Wanneer je een website of online toepassing gaat realiseren
- Voor het verbinden van organisatie doelstellingen, doelgroepen en je website
- Voor het in lijn brengen van missie, visie en online platform
- Voor het definiëren van meetbare doelstellingen: KPI's
Neem contact met ons op en we vertellen je vrijblijvend hoe elke dag organisaties helpen met het behalen van online succes!