BMW
Digitale beleving van BMW en MINI op de AutoRAI
- Interactieve beleving
- Conversie gerichte toepassing
- Complete line up digitaal te raadplegen
BMW is één van de meest toonaangevende autofabrikanten ter wereld en is in meer dan 140 landen actief. BMW zet in op innovatie, kwaliteit en rijervaring. BMW lanceert regelmatig nieuwe modellen en nieuwe versies van bestaande lijnen. Op AutoRAI kan BMW de nieuwste modellen en technologieën presenteren. React Online ontwikkelde voor BMW de interactieve beleving en informatiepunten.
Digitale innovaties
BMW blijft vernieuwen op het gebied van elektrificatie en digitale innovaties. Daarbij zet men ook in op connectiviteit en autonome rijtechnologieën. BMW is ook bezig om de ecologische voetafdruk gedurende de gehele levenscyclus van een auto te verkleinen.
Interactieve beleving
Met BMW's betrokkenheid bij de AutoRAI kan het zijn nieuwste modellen en technologieën aan een breed publiek te presenteren. Tijdens deze evenementen kunnen bezoekers de nieuwste BMW en MINI modellen van dichtbij bekijken, waaronder conceptauto's en toekomstige technologieën. React Online ontwikkelde voor de AutoRAI interactieve model belevingen voor de nieuwste modellen.
Conversiegericht
Met de digitale toevoeging op de AutoRAI, is de uitgebreide line up interactief beschikbaar voor bezoekers. Ook informatie en brochures kunnen worden opgevraagd. Zo komt BMW in direct contact met autoliefhebbers en potentiële klanten. De gegevens van autoliefhebbers en potentiële klanten worden op deze manier volledig en veilig vastgelegd via de informatiepunten.
Heb je een digitale belevingsvraagstuk of een conversie optimalisatie uitdaging? Wij vertellen je graag en vrijblijvend hoe we je daarbij kunnen helpen!