De zomer is officieel begonnen en dus werd het tijd om de jaarlijkse React zomer barbecue te organiseren. Dit jaar zijn we voorafgaand aan de barbecue per Solex de mooie regio de Peel gaan ontdekken. Rijdend tussen al het groen, mooie landweggetjes en prachtige boerderijen zijn we helemaal tot rust gekomen en is ons creatieve brein geprikkeld want: tussendoor hebben we ook gewerkt aan het recent ontwikkelde groeiplan!
Dit groeiplan is onderdeel van het onlangs ontwikkelde merkidentiteit traject voor React online. In dit traject hebben we stilgestaan bij wat het merk React online nu is, hoe we deze sterker kunnen maken en daardoor kunnen groeien. De kernwaarden uit het merkdocument hebben we beeldend gemaakt door er een passende afbeelding bij te zoeken. Deze verrassende afbeeldingen sieren binnenkort ons kantoor!
Met enkele tussenstops (en de nodige versnaperingen), reden we via zand- en boswegen van dorp naar dorp, door een mooie verrassende regio! Dorpen als Vlierden, Liessel, Helenaveen en Griendsveen hebben we bezocht.
Terug in Deurne sloten partners en familie aan en genoten we thuis bij Jean-Paul van een heerlijke barbecue. Wist je dat Jean-Paul een echte barbecue goeroe is? Zelfs op een hout gestookte buitenkeuken lukte het hem om voor ons heerlijke traditionele Griekse lekkernijen te bereiden. Het bleef nog gezellig tot in de late uurtjes. Wij hebben in ieder geval al zin gekregen in de zomervakantie!