Toen Maikel Munsters in januari zijn baan opzegde, had hij niet kunnen voorzien dat de maanden die volgden in het teken zouden staan van corona. Hij stond dan ook te springen om op 1 juni aan de slag te gaan bij React online. ‘Ik kan niet wachten om alle klanten te ontmoeten!’
‘Gedurende mijn carrière wil ik mezelf kunnen blijven ontwikkelen en de vrijheid krijgen om de dingen op mijn manier aan te pakken. Bij React online krijg ik dat vertrouwen.’
‘Op mijn visitekaartje staat: online consultant / project manager. Ik ben het eerste aanspreekpunt voor klanten. Ik vertaal hun wensen en eisen vervolgens naar een helder briefing voor onze technische afdeling. Ik zorg er, kort gezegd, voor dat onze mensen kunnen doen waar ze goed in zijn. Daarnaast zorg ik voor een goede planning.’
‘Zeker! Al is reistijd voor mij nooit de doorslaggevende factor geweest. De reistijd naar mijn vorige werkgever was bijvoorbeeld 40 minuten en daar heb ik nooit problemen mee gehad. Ik gaf daar leiding aan de online-afdeling.’
‘De klik was er direct tijdens het gesprek met Jean-Paul. Daarnaast zaten we ook inhoudelijk op één lijn. Ik herken me in de missie en visie van React online.’
‘Zeker! Ik ben iemand die uitdaging nodig heeft. Het mooie aan React online is dat ik met veel verschillende klanten kan werken. Dat houdt het werk heel afwisselend.’
Meer weten over werken bij React online?